Почетна / Фудбал / ЕКС ЈУ

Исправно поништен гол Сарајева у Бањалуци

Анализа спорних детаља 5. кола Премијер лиге БиХ
ФОТО: ФК Борац

Комисија за судије и суђење ФС БиХ наставила је да даје појашњења спорних судијских одлука на утакмицама Премијер лиге БиХ.

Прва у анализи била је утакмица Борац –Сарајево. Констатовано је да је у 41. минуту играч гостију Михаел Млинарић руком је остварио кажњив контакт с лоптом, после чега се наставио напад, у којем је постигнут погодак. Важно је нагласити да фаза нападачког поседа (АПП) није прекинута, иако је одбрамбени играч играо лопту, јер ни у једном моменту не контролише лопту (био је под јасним притиском нападача). Како стоји децидно у ВАР протоколу и приручнику:

„Уколико екипа која се брани додирне лопту или игра лоптом током нападачке фазе, то не мора аутоматски да значи крај фазе нападачког поседа (АПП) и почетак нове фазе нападачког поседа. Фаза нападачког поседа завршава када

екипа која се брани освоји „контролисани посед“ лопте, односно када играч екипе која се брани „избије“ лопту без било каквог противничког притиска, јасно контролише лопту и креће се с њом или додаје лопту.

„Неконтролисани“ намерни додир лопте није контролисани посед.

Комитет за судије и суђење ФС БиХ најоштрије је осудио покушаје дезавуисања јавности путем појединих изјава које нису у складу са одредбама ВАР протокола и приручника.

У дуелу Жељезничар –Зрињски, у контранападу домаћина, играч је одиграо лопту кажњивом руком тј. прави покрет руке према лопти и као таквом остварује предност где иста та акција резултира поготком.

Судија није јасно могао да види инцидент где је морала да интервенише ВАР соба и позвала је судију на преглед снимка на терену (ОФР). После прегледаног снимка судија је исправно поништио погодак, (прекршај играња руком у АПП) и досудио директан слободан ударац за гостујућу екипу.

На утакмици Посушје –Рудар Приједор после акције домаћина, лопта је отишла у казнени простор где је голман гостију ухватио рукама и контролисао на земљи.

Играч домаће екипе у инерцији није могао да избегне контакт с голманом, одмах у повратку долазећи с леђа истог настоји да провери степен могуће повреде. У том тренутку, голман који није видео нападача, подигао је ногу благо у ваздух и остварио контакт.

Досуђен је казнени ударац, судија је сматрао да је тај контакт био теже природе, где се након кратког периода укључила ВАР соба која је позвала судију на преглед снимка на терену (ОФР).

После кратког прегледа, судија је утврдио да није било намере од стране голмана да учини прекршај, да је тај контакт био минималан и исправно је поништио казнени ударац и лопту доделио голману.

Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт zurnal.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта zurnal.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.